Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Saturday 30 de October de 2010, 23:01:34
Escalada a Sadernes
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 2328 visites

Escalada en bona companyia a Sadernes Tot i que ja fa dos anys que voltem per Sadernes i que escalo els seus diferents sectors, encara no tenia ni una foto i per això l’absència de publicacions... Però aquest dissabte, per fí hem pogut quadrar agendes i puja el Jose (Bombero de la

Sunday 17 de October de 2010
Escalada Margalef i Arbolí

Cap de setmana d'escalada total, dissabte a Margalef (sectors cai de l'ermita, Can torxa i la Braseria) i diumenge etirar els braços a Arboli al sector de l'ermita. (per mes dades veure post)

Friday 15 de October de 2010
Mas de Salín Gallicant

Una agradable paseo para visitar un pueblo abandonado hace 50 años, sin techos ni calles... abandonado por la codicia de un vecino que hizo la vida imposible a sus vecinos hasta quedarse con el pueblo entero... ahí el resultado... El recorrido no tiene misterios, 3,3km y 1 horita de paseo, Soled

Saturday 9 de October de 2010
Escalada a Sadernes

Un matí d'escalada amb el Jose "Bombero de la Roca". veure post.

Tuesday 31 de August de 2010
La Tossa de Xiva de Morella

Aquest cim l'hem fet en tots els estats possibles i sempre amb els nens, ja siqui a la panxa o a la esquena...

Monday 30 de August de 2010
Una volta per Xiva fins a St.Antoni

Una curiosa i selvàtica volta fins a St. Antoni. Es fa pràcticament camps a través. A la baixada de St. Antoni, pel Mas de l'Ombria fins al riu de Xiva és pel bosc i s'ha de tenir cura...

Sunday 29 de August de 2010
Una volta curisa per Xiva

Una volteta per Xiva amb canvis en el camí per culta dels bous... La idea era fer un "tour" al voltant del barranc dels Plans, però els bous del Mas del Carceller i de la ermita de Vallivana ens van fer anar a buscar "l'antic camí de Xiva a Morella", que varem deixar a mitges però al que torna

Thursday 26 de August de 2010
Penyagolosa 1814m

Ascensió al Penyagolosa, cim més alt de Castellò amb 1812m. Desnivell 534m, 9,7km i 3h40min. Veure post.

Wednesday 25 de August de 2010
Escalada a la Placa de la Guinxerra. noves vies

Aquest agost he equipat un parell de vietes mes la placa de la Guinxerra (veure ressenyes). Aquestes vies són d'un matí provant-les totes amb la Soledad i el Jordi.

Friday 6 de August de 2010
Calçada romana del Capsacosta

Petita excursió per la calçada romana del Capsacosta. Poder amb nens és molt mes interessant fer-la de baixada i deixant un cotxe a cada banda. Un desnivell de 300m i 7km en 3h, per al Manel és mes que suficient... La calor va agobiar una mica, però ens ho ven passar pipa pensant en els 250

Sunday 25 de July de 2010
Recaderia Vertical 6a

Escalada de la Via Recaderia Vertical als Cingles del Guitarriu. Amb el papa Joldi, que m'ofereix la possibilitat de fer la meva primera via de primer (mano a mano)

Saturday 24 de July de 2010
Sant Aniol de l´Aguja

La primera excursió d'entitat que fem la familia completa per la garrotxa. Del pont d'en Valentí a St. Aniol, Gorg blau i salt del brull. Una altre de les prieres i destacables íntegres excursions pel seu propi pes del Manel. Conegut i preciós recorregut. Veure post.

Sunday 18 de July de 2010
La Mola en família

El passat 18 de juliol del 2010 varem ascendir a la Mola de Sant Llorenç des de l'aparcament del Cavall Bernat. veure Post.

Monday 5 de July de 2010
Escalada al Cavall Bernat de St. Llorenç

Escalada al Cavall Bernat de St. Llorenç el dia 05 del 07 del 2010. veure post.

Monday 5 de July de 2010, 22:23:55
Escalada al Cavall Bernat de Sant Llorenç del Munt
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 2122 visites

Escalada Cavall Bernat de St. Llorenç per la normal.Des de que vaig arribar a Terrassa i vaig veure el Cavall Bernat, vaig entendre que l'havia d'escalar...Després d'uns quants anys, per fi hem trobat el moment i el dia 5 de juliol del 2010 amb el Francesc i el Jose (Bombero de la Roca) ens dirig