Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Anar a la pàgina: Mostrant 61 a 75 de 87

Tuesday 27 de April de 2010
Escalada al Montroig

El passat 11 d'abril i després de molts mesos de buscan dates, per fi la Padrina em porta a escalar a una pared, l'escollida él la Pala Alta al Montroig (Montsec). Feia mes d'un any que del llibre les 100 millors escalades de catalunya m'havia fixat en el Diedre Blanqueta, i volia que fos la me

Monday 26 de April de 2010
Escalada Pata Negra en el Valle de Tena

Este fin de semana hemos estado escalando en el Valle de Tena por uno de los mejores conocedores de la zona, Kike Villasur. Sabado mañana Rapún nuevo, vias para calentar Permiso concedido (6a) y Belés (6a+), ya calientes La adicción de Juanita (6c+), La Paz esta en Bolivia (7a+, 6c por la fis

Wednesday 12 de August de 2009
Midi d´ossau por la normal

Ascensión por la normal al Midi d'Ossau (2.884m). Día 4 de agosto de 2009 junto a Jordi Oliva. Subimos por la normal pero nos morimos de ganar de volver y subir escalando. Especial atracción la que da la Jean Santé... ya veremos si en breve... Ascensión entretenida y bella. La soledad del

Wednesday 12 de August de 2009
Normal por la cara este al Pène Sarrière (1936m)

Escalada por la normal de la cara este al Pène Sarrière, Gourette. Vía realizada el 31 de julio del 2009, junto a Jordi Oliva. Bonita, con ambientazo de alta montaña, muy bien equipada y fácil (V), hacen de ella una vía clásica e imprescindible si se pasan unos días por la zona. Recomen

Monday 10 de August de 2009
Via Ferrata de Siala

Ascensió de la via ferrata de Siala per la part menys fàcil amb Jordi i la fàcil amb la Soledad, que s'estrena en aquest tipus d'activitat.

Via Ferrata | Pirineu - Valle de Ossau
Via ferrata de Siala, Vall d'Ossau.
Tipus d'Entrada: RESENYA | 6 Comentaris

Via ferrata de Siala, entre Gourette y Eaux Bonnes. La via ferrata de Siala es una entretenida forma de pasar una tarde en la zona de Gourette. Especialmente bonito el atardecer desde la ferrata, el sol se pone sobre Laruns. La Ferrata tiene tres posibilidades, así que hay para todos los gusto

Sunday 8 de February de 2009
1a ascensión de Manel

Hoy, para poner a prueba la paciencia y la fuerza de mi hijo, me lo he llevado al Montcau 1056m, en el Parc de Sant Llorenç de Munt i l'Obac. La ascensión tiene cerca de 200m de desnivel y la hemos hecho en aproximadamente 1 hora (bocata incluido), no hemos batido ningún récord ni lo intentáb

Tuesday 20 de January de 2009
gaudir veien gaudir...

Aprofitant les passades nevades i tenint en compte el panorama familiar, vàrem decidir apropar-nos a passar un matí a la neu per veure si podiem pujar al Matagalls amb el Manel i el Pablo i el baixàvem en trineu. El vent ens va fer decidir que era millor no pujar, així que ens vam quedar al re

Monday 24 de November de 2008
Ferrata Baumes Corcades

Estepasado domingo hemos ido a las Ramblas de las Ferratas... la verdad es que vale la pena, sobre todo para iniciación ya ke está muy bien equipada. La hicimos Pablo, Kopo, Daniela, Luis y yo mismo. Apuntar que habia un especímen reprochable y a eliminar de nuestro mundo que iba colandose d

Tuesday 22 de July de 2008
Casi Garmo Blanco...

Este pasado sábado, con laKopo y el Marc intenté suvir a los infiernos, pero una serie de incidentes personales me hicieron desistir cuando estaba a punto de coronar el Garmo Blanco a 2929m.

Wednesday 2 de July de 2008
Tuca de Aragüels (3037m)

Aquest passat cap de setmana hem anat la Soledad, la Nuria, el David i jo mateix fer el Aragüels i de pas la Soledad va fer el seu primer 3000, cosa que no li va resultar gens fàcil donat que a mitja pujada se li va desenganxar la sola d'una bota i a la baixada l'altre... tota una experiència pe

Senderisme | Prepirineo - Garrotxa
Pont de Lierca Tortellà
Tipus d'Entrada: RESENYA

Excursió de curta durada, un passeig ideal per fer amb nens. El camí és ample i sense vehicles. L'entorn característic de la Garrotxa. Aquesta excursió és curta i fàcil, idela per fer amb nens. Els pares tindreu la tranquilitat delcamí i la recompesa que en Tortellà podrem fer el vermut.

Monday 30 de June de 2008
Escursió familiar del Pont de lierca a Tortellà
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1951 visites

Excursió agadable, maca i senzilla per fer en familia. En aquest cas varem anar la familia Oliva (Montse, Jordi, Jordina i Martí) i la Villasur (Soledad, Manel i Carles). Passant un entretingut cap de setmana al camping de Sadernes, entre escalada i escalada varem fer akesta bonica passejada de

Sunday 18 de May de 2008
Llanos de la Larri en familia

Este pasado fin de semana, inmersos en un montón de celebraciones, lo hemos pasado en Pineta, acompañados en todo momento de la lluvia, entre claro y claro, pudimos disfrutar de un agradable paseo por el "Camino ecológico de la Larri". Realmente recomendable para hacer con niños y para disfruta

Monday 14 de April de 2008
Escalada en família al Pic del Martell

Aquest diumenge hem anat a escalar en famíla i continuar amb el meu peculiar "curs d'escalada" i el curs "d'iniciació a la escalada" per a la Soledad. Anem amb la padrina, Dunia, Nuria, Xavi i com podia faltar... el petit Manel, que cada dia te mes ganes d'escalar... Aquesta zona a la dreta del