Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Anar a la pàgina: Mostrant 76 a 87 de 87

Tuesday 1 de April de 2008
El Pic de Noucreus des de Nuria

Aquest cap de setmana varem anar en busca de neu i no varem encertar.... L'excursió per això va valer la pena.. volien fer el Noufonts, però la neu i la falta de material ens va fer tirar cap al Noucreus... La baixada donat el risc de boira existent la varem fer per el mateix camí. Varem in

Monday 24 de March de 2008
Circular a Sant Jeroni des de el refugi de Puiggròs

Excursió realitzada amb la Soledad i la Kopo per conèixer aquest massís misteriós i proper que alguns no coneixíem en profunditat... La ressenya es pot seguir a : http://www.madteam.net/rutas/excursionisme/0.774.CircularaSantJeronidesdelrefugidePuiggros Una bonica manera d'introduir-se

Excursionisme | Montserrat
Circular a Sant Jeroni des del refugi de Puiggròs.
Tipus d'Entrada: RESENYA

Aquesta excursió circular ens permetrà arribar al punt més alt de Montserrat i visitar una gran part dels llocs més emblemàtics del massís, així com gaudir d’unes vistes fantàstiques des dels Pirineus fins al Mediterrani. Realitzarem al pujada pel Portell de Migdia i la baixada per Sant S

Wednesday 20 de February de 2008
Curs d´escalada a St. Llorenç de Morunys

Aquest passat dissabte dia 16 de febrer vàrem anar a Sant Llorenç de Morunys a pasar el finde i de pas aprofitar per continuar amb elmeu particular "curs d'escalada" Lloc idela per aprenents ja que existeixenvaries vies fàcils i be equipades a peu de carretera, cosa que ens va permetre poder es

Tuesday 19 de February de 2008
En familia a la Mola des del Coll d´Estenalles
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2093 visites

El passat dia 10 de febrer, en busca d'aire pur, amb ganes de muntanya i poc temps, vàrem decidir pujar la Mola de Sant Llorenç de Munt des del Coll d'Estenalles, un itinerati molt interesant per fer-lo en famila... http://www.diba.es/parcsn/parcs/plana.asp?parc=4&m=39&s=233&o=6 aprofito per ac

Wednesday 16 de January de 2008
Cellecs 12/01/2008

La peña es reuneix en el retorn de les vacances de nadal per explicar histories i realitzar el nostre "particular" curs d'escalada d'aderencia....

Sunday 6 de January de 2008
Escalada en Cèllecs

Aquest passat dissabte he tornat a Cèllecs després de 16 anys... bons records... hem tornat per tornar a agafar el fil a això d'escalar i de pas ensenyar al Pri per veure si s'engantxa. Hem fet poqueta cosa però voliem agafar contacte, coneixemens i experiencia. Anem el Pri (ke vol apendre)

Thursday 20 de December de 2007
Celebrant l'aniversari de la Padrina a la muntanya
Tipus d'Entrada: RELAT | 1401 visites

Aquest passat diumenge es celebrava el 36è aniversari de la padrina, alies Kopo. Per celebrar-ho va decidir anar a la muntanya i fer una passejada familiar i un picnic. El lloc escollit va ser el Montseny , l’empedrat de Morou: http://www.diba.es/parcsn/parcs/plana.asp?parc=3&m=28&s=164&o=1

Wednesday 19 de December de 2007
L´empedrat de Morou

Thursday 29 de November de 2007
La cresta del Ferran
Tipus d'Entrada: RELAT | 1285 visites

Aquest passat diumenge (25/11/2007) hem fet realitat una idea de l’agost del 2004, que varem intentar fer-la però en perdre el camí varem decidir rodejar la cresta d'en Ferran en tota la seva immensitat... aquell dia varem trigar 8 hores en rodejar-la,explicant les histories de l’estiu, aquest

Thursday 29 de November de 2007
Cresta del Ferran

Monday 19 de February de 2007
Raquetes al Cap del Verd
Tipus d'Entrada: RELAT | 8 Comentaris | 2005 visites

Seguint el relat de la setmana pasada del Cap del Verd on uns socis van trobar a faltar les raquetes i en vista de les últimes nevades i les ganes de caminar anem a conèixer aquesta fantàstica zona per nosaltres desconeguda fins aleshores... [+] click para ampliarSortida al Coll de Mola