Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

dimarts 20 de gener de 2009
gaudir veien gaudir...
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 703 visites

Aprofitant les passades nevades i tenint en compte el panorama familiar, v├árem decidir apropar-nos a passar un mat├ş a la neu per veure si podiem pujar al Matagalls amb el Manel i el Pablo i el baix├ávem en trineu. El vent ens va fer decidir que era millor no pujar, aix├ş que ens vam quedar al re

dilluns 24 de novembre de 2008
Ferrata Baumes Corcades
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1332 visites

Estepasado domingo hemos ido a las Ramblas de las Ferratas... la verdad es que vale la pena, sobre todo para iniciaci├│n ya ke est├í muy bien equipada. La hicimos Pablo, Kopo, Daniela, Luis y yo mismo. Apuntar que habia un espec├şmen reprochable y a eliminar de nuestro mundo que iba colandose d

dilluns 21 de juliol de 2008
Casi Garmo Blanco...
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1223 visites

Este pasado s├íbado, con laKopo y el Marc intent├ę suvir a los infiernos, pero una serie de incidentes personales me hicieron desistir cuando estaba a punto de coronar el Garmo Blanco a 2929m.

dimarts 1 de juliol de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1676 visites

Aquest passat cap de setmana hem anat la Soledad, la Nuria, el David i jo mateix fer el Arag├╝els i de pas la Soledad va fer el seu primer 3000, cosa que no li va resultar gens f├ácil donat que a mitja pujada se li va desenganxar la sola d'una bota i a la baixada l'altre... tota una experi├Ęncia pe

diumenge 29 de juny de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1859 visites

Excursi├│ agadable, maca i senzilla per fer en familia. En aquest cas varem anar la familia Oliva (Montse, Jordi, Jordina i Mart├ş) i la Villasur (Soledad, Manel i Carles). Passant un entretingut cap de setmana al camping de Sadernes, entre escalada i escalada varem fer akesta bonica passejada de

dissabte 17 de maig de 2008
Llanos de la Larri en familia
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 3138 visites

Este pasado fin de semana, inmersos en un mont├│n de celebraciones, lo hemos pasado en Pineta, acompa├▒ados en todo momento de la lluvia, entre claro y claro, pudimos disfrutar de un agradable paseo por el "Camino ecol├│gico de la Larri". Realmente recomendable para hacer con ni├▒os y para disfruta

diumenge 13 de abril de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 2165 visites

Aquest diumenge hem anat a escalar en fam├şla i continuar amb el meu peculiar "curs d'escalada" i el curs "d'iniciaci├│ a la escalada" per a la Soledad. Anem amb la padrina, Dunia, Nuria, Xavi i com podia faltar... el petit Manel, que cada dia te mes ganes d'escalar... Aquesta zona a la dreta del

dilluns 31 de marš de 2008
El Pic de Noucreus des de Nuria
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 2630 visites

Aquest cap de setmana varem anar en busca de neu i no varem encertar.... L'excursi├│ per aix├▓ va valer la pena.. volien fer el Noufonts, per├▓ la neu i la falta de material ens va fer tirar cap al Noucreus... La baixada donat el risc de boira existent la varem fer per el mateix cam├ş. Varem in

diumenge 23 de marš de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1433 visites

Excursi├│ realitzada amb la Soledad i la Kopo per con├Ęixer aquest mass├şs misteri├│s i proper que alguns no coneix├şem en profunditat... La ressenya es pot seguir a : http://www.madteam.net/rutas/excursionisme/0.774.CircularaSantJeronidesdelrefugidePuiggros Una bonica manera d'introduir-se

dimarts 19 de febrer de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1568 visites

Aquest passat dissabte dia 16 de febrer v├árem anar a Sant Lloren├ž de Morunys a pasar el finde i de pas aprofitar per continuar amb elmeu particular "curs d'escalada" Lloc idela per aprenents ja que existeixenvaries vies f├ácils i be equipades a peu de carretera, cosa que ens va permetre poder es

dilluns 18 de febrer de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 2014 visites

El passat dia 10 de febrer, en busca d'aire pur, amb ganes de muntanya i poc temps, v├árem decidir pujar la Mola de Sant Lloren├ž de Munt des del Coll d'Estenalles, un itinerati molt interesant per fer-lo en famila... http://www.diba.es/parcsn/parcs/plana.asp?parc=4&m=39&s=233&o=6 aprofito per ac

dimarts 15 de gener de 2008
Cellecs 12/01/2008
Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1201 visites

La pe├▒a es reuneix en el retorn de les vacances de nadal per explicar histories i realitzar el nostre "particular" curs d'escalada d'aderencia....

dissabte 5 de gener de 2008

Tipus d'Entrada: └LBUM DE FOTOS | 1502 visites

Aquest passat dissabte he tornat a C├Ęllecs despr├ęs de 16 anys... bons records... hem tornat per tornar a agafar el fil a aix├▓ d'escalar i de pas ensenyar al Pri per veure si s'engantxa. Hem fet poqueta cosa per├▓ voliem agafar contacte, coneixemens i experiencia. Anem el Pri (ke vol apendre)