Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina
 Cvillasur Cvillasur
Ets a » Karlos x Soledad = Manel & Marina » Arxiu de Relats » December 2007 » Celebrant L'aniversari De La Padrina A La Muntanya
Thursday 20 de December de 2007, 23:13:09
Celebrant l'aniversari de la Padrina a la muntanya
Tipus d'Entrada: RELAT | 1401 visites

Aquest passat diumenge es celebrava el 36è aniversari de la padrina, alies Kopo. Per celebrar-ho va decidir anar a la muntanya i fer una passejada familiar i un picnic. El lloc escollit va ser el Montseny , l’empedrat de Morou: http://www.diba.es/parcsn/parcs/plana.asp?parc=3&m=28&s=164&o=1 Es pretenia fer un retrobada, un dia especial, i el hivern ens va oferir el seu millor regal, la neu...

Gracies a la nevada de la nit i donat que els vehicles que portàvem no ens donaven gaire confiança amb la neu, no varem poder aparcar a Sta. Fe i varem tenir que anar fins a “el convent†allargant una miqueta l’excursió....

El començament és fantàstic, primeres passes per la neu acabada de caure... quin goig... boles de neu aquí i allà i uns gossos que ens recorden que per molt que “NO FAN RES†hi ha gent que no en agrada que s’apropin bordant i olorant determinades parts nobles....  si han de bordar, si us plau, PORTEU-LOS LLIGATS!!! (que se m’espanta el nen).

Desprès varem passejar, riure, esperar als típics que es queden darrera (nosaltres... però és culpa del nen) fotos... gaudir sense més d’un dia especial entre amics, a la muntanya nevada.

En arribar al llac, el Manel es va posar una mica nerviós, i varem haver de córrer al cotxe perquè es va posar histèric.... estava cansat pobret.. temperatura ambient -4ºC... no es tonteria...

Per rematar el dia varem anar a fer un picnic, una mica més a baix, buscant sol i una temperatura més suau.

Ho varem aconseguir, millor temps... 4ºC amb un vent que tallava l’anima i el sol que va durar poket.... però ens varem posar les botes!!! Botifarra feta del dia anterior (Clotet havia fet matança), truites de la Kopo, embotits del Xavi i la Núria i una mica de vi de Ribera de Duero ....

El Manel va posar la música i la nota d’humor.

El cafè ja a l’autopasta.

Ah! Els regals!!! Dos llibres (un de formatges i vi i altre d’escalada),  un penjoll africà i un mocador!!!