Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina
Albums de Fotos March de 2011

Sunday 20 de March de 2011
Escalada Sadernes

Ara farà pràcticament dos anys que volto per aquestes parets i la veritat és que la meva progressió no ha esta gaire important. Aquuest cap de setmana han passat dos coses importants, la primera és que per fí ens portem la càmara i tindrem fotos, la segona es que he trencat la barrera spicol

Saturday 19 de March de 2011
1er intent de veure les 3 colades

Volem conèixer a fons la Garrotxa, i de moment amb els nens una forma de fer-ho és fer excursions "recomanades", com és aquesta de les tres colades a Sant Joan les Fonts. Avui per això ens hem quedat amb les ganes ja que les darreres plujes ens han impedit creuar el riu... llàstima perque lo q

Tuesday 8 de March de 2011
Semana Blanca

Galeria de fotos de la fantástica Semana Blanca convertida en la Semana del síndrome del bombero de la roca.

Sunday 6 de March de 2011
Passeig per Castellfollit de la Roca

Passeig semi cultural per un circuit d'uns 5km, totalment senyalitzat i per al que no s'ha d'estar preparat físcament. Et permet però conèixer una mica d'història, geologia i admiració per lo que la natura és capaç de fer i que mai farà l'home sinó que destruir... Nosaltres varem fer 5,