Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Anar a la pàgina: Mostrant 16 a 30 de 75

Tuesday 9 de August de 2011
El cerrillar, sierra de Abodi

Paseada familiar sin mas interes que el de caminar por los bosques de Abodi. Tiempo 1h30min y 6,2km.

Sunday 7 de August de 2011
Ruta megalítica al collado de Azpegui

Interesante excursión para visitar los restos megalíticos del Collado de Azpegui y Soroluze, utilizados por el hombre prehistórico durante el Neolíto y la Edad de Bronce que acostumbraba a dar sepultura a sus seres queridos en lugares de altura y reconocida belleza. La niebla nos impidió hace

Saturday 6 de August de 2011
Pont de Holtzarte

Vertigen el el canó de Olhadibia, passarel·la penjant de Holtzarte (Logibar, França) Interesantísima excursió que ens permet recordar les mes grans aventures dels busca tresors, en aquest cas però el pont de una fiabilitat total i el moviment que te és petit i li dona una mica de vidilla..

Friday 5 de August de 2011
Foz de Lumbier

Curta però maca excursió per un indret que l'home mai havia d'haver travessat amb el ferrocarril... però bueno, es va fer i ara ho podem recórrer i imaginar els paratges verges dels que gaudien els Raiers (si es que es podien posar a mirar el paisatge). Temps 1h55min i distància 5km. El Mane

Thursday 4 de August de 2011
Escalada en El Ferial

Com és evident, a part de caminar i fer bici, havíem d'escalar... El lloc escollit va ser El Ferial, al Valle de Roncal Belagua. Les ressenyes al web http://escaladaennavarra.blogspot.com Com que interessava és que escalesin la Soledad i el Manel, anem al sector Arlas i fem Calamardo, Bob Es

Tuesday 2 de August de 2011
Camino de Zemeto

Interesant recorregut que proporciona un munt de recons per fer volar la imaginació, arbres centenaris (no se si milenaris), una vista des de le mirador de la Vall de Belagua espectacular (com m'agraden les vall glaciars), i un nen que ens impresiona amb la seva voluntat de acabar la excursió ple

Monday 1 de August de 2011
Ascensió al Guñiburu (1461m)

Curta però maquísima ascensió a un cim de vaca que ens proporciona una imatge preciosa de la Selva de Irati, llàstima que ens hem deixat la càmera i anem només amb el mòbil... Temps 1h20min i distància 4,7km. Collado de Tabla-Guñiburu-Collado de Tabla.

Sunday 31 de July de 2011
Selva de Irati, Sendero del bosque de Zabaleta.

Encantadora excursió per la selva d'Irati. Recorregut SL-NA63A (Ntra. Señora de las Nieves-pantà-Ntra. Sra. de las Nieves), temps aproximat 4h i distància 10km. Amb el cosins Mariangeles i Paulo Pepinillo, la Soledad, el Manel, la Marina i jo mateix.

Saturday 9 de July de 2011
Parapent

Increibre, alucinant, indescriptible... és sens dubtes una de les millors coses que he fet a la meva vida, un vol en parapent. Gracies sobretot al monitor, Jordi de Entrenuvols, que va fer que el vol fos perfecte!!

Wednesday 6 de July de 2011
Placa del Sibarit, Pic del Martell y Placa de la Pluja.

Tardes de escalada entre amigos, en tres zonas diferentes para seguir aprendiendo un poquito de todo.

Sunday 3 de July de 2011
St. Aniol de l´Aguja

No podem estar a Sadernes i no visitar St. Aniol com a mínim un cop a l'any... Ja s'ensumen les vacances, fa calor, hi ha ganes d'aigua i de paisatges encisadors... Des de les planes de la Muntada i gràcies al pase del càmping, fins a St. Aniol no és mes que 1 horeta a ritme de menut.

Monday 27 de June de 2011
Cova del Groc

Interesante viaje a una leyenda de Xiva de Morella, la cova del Groc... cuentan en el pueblo que esta cueva era frecuentada por un bandolero...

Friday 24 de June de 2011
Escalada Xiva St. Joan

Monday 20 de June de 2011
Cavall Bernat de Santllors

Escalada al Cavall Bernat de Santllors por la vía López-Roca (V, 6a+) junto con Jose "Bombero de la Roca". Por la Canal central suben Jordi con sus hijos Arnau i Marc. Jornada familiar y relajada. Luego vamos y hacemos "Are You Sure" (IV expo) y un 6a que no tiene nombre en la Pared W del Cap

Saturday 18 de June de 2011
Kayac por el congost de Mont-rebei

Aquest passat dissabte, fent temps per saltar en parapent vem fer el congost de mont-rebei. Incleible excursió que deixa bon gust al dia, ja que la tarde nit varem patir la fustració de no poder saltar per culpa del vent...