Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina
Arxiu d'entrades February de 2011

Saturday 26 de February de 2011
Vermell del Xicarró

Aquest diumenge he tornat a Montserrat a posar-me a puesto i confirmar que Montseratis diferent... encara he de fer molts metres per aquí per millorar, pe`ro lo millor de tot és que tinc moltes ganes de tornar... Vaig anar amb el David a fer metres, tenim presa i volem escalar una estona i fer p

Sunday 20 de February de 2011
Escalada en familia en la zona de Berga
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1967 visites

Pasar un día en familia y escalando es un gran placer y más cuando lo haces y ves que no eres el único que de lo pasa bien... Fuimos con la família de Jose "Bombero de la Roca", a pasar el día y visitar unas zonas famosas por su pies de vía para niños... Empezamos por Carboneres. pero el f

Sunday 13 de February de 2011
Inici a l´espeleo, avenc del Llest a Sant Llorenç.

Ja fa temps que el Jordi Sebastià em diu de fer un avenc, últimament hem fet algunes cosetes junts, equipar vies a Xiva de Morella, caminates una ferrata i ens faltava entrar en el seu món, el món de la espeleologia... Per fer-ho recomana fer l'Avenc del Llest a Sant Llorenç, la seva amplia e