Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Tuesday 23 de August de 2011
Escalando y equipando en Xiva de Morella
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1910 visites

Este verano ha sido fructífero para la escalada en Xiva de Morella, ya hemos equipado 40 vías!! Como estoy trabajando en un blog específico de Xiva http://escaladaxiva.blogspot.com aquí simplemente pongo unas fotillos ya que no deja de ser una actividad de la familia...

Sunday 21 de August de 2011
Diedro Hoz de Jaca
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1916 visites

Esta escalada lleva mi primo Kike Villasur dos años aconsejándomela... por fin, aprovechando las vacaciones la podremos realizar, y que razón tenía! Bonita escalada en un paisaje impresionante. Siguiendo su consejo, en dos rápeles nos plantamos en el pie de vía, después todo es disfrutar.

Friday 19 de August de 2011
Los Meses, Canfranc

Aprovechando que estaba en el Valle de Tena no podía volver sin hacer una visita al primo Kike. Esta vez nos lleva a una zona sde escalada deportiva con buena orientación (lástima que para las vías fáciles llegamos algo tarde) y que tiene una zona potente que nos quería enseñar. Aunque en

Wednesday 17 de August de 2011
Les blocs de Pont-de-Camps

Fa un parell d'anys vàrem passar les vacances en la Vall d'Ossau i vàrem descobrir aquest increïble espai per estar en família escalant. Jo aquell cop no vaig escalar, així que aquest any m'he tret l'espineta i he provat això del bloc... com a exercici és molt bo, per fer en família genial

Friday 12 de August de 2011
Pantano de Irabia, Los Paraisos -Erlan-Presa

Ens havíem quedat amb ganes de veure una mica mes del pantà de Irabia, i abans de marxar volíem tornar a la Selva de Irati, així que varem decidir anar a l'altre banda i fer una excursió que ens deixés bon gust de boca. Fem la excursió indicada i a més a més la visita a la presa. Recorre

Wednesday 10 de August de 2011
Rincón de Belagua

Excursión media por terreno con poco desnivel para descubrir el Rincón de belagua. Recorrido SL-IS-3 Borda de Benigno-Mata de la Haya-Borda de Benigno. Tiempo 3h45min y 13km de recorrido. Es la primera "gran" excursión del Manel.

Tuesday 9 de August de 2011
El cerrillar, sierra de Abodi

Paseada familiar sin mas interes que el de caminar por los bosques de Abodi. Tiempo 1h30min y 6,2km.

Sunday 7 de August de 2011
Ruta megalítica al collado de Azpegui

Interesante excursión para visitar los restos megalíticos del Collado de Azpegui y Soroluze, utilizados por el hombre prehistórico durante el Neolíto y la Edad de Bronce que acostumbraba a dar sepultura a sus seres queridos en lugares de altura y reconocida belleza. La niebla nos impidió hace

Saturday 6 de August de 2011
Pont de Holtzarte

Vertigen el el canó de Olhadibia, passarel·la penjant de Holtzarte (Logibar, França) Interesantísima excursió que ens permet recordar les mes grans aventures dels busca tresors, en aquest cas però el pont de una fiabilitat total i el moviment que te és petit i li dona una mica de vidilla..

Friday 5 de August de 2011
Foz de Lumbier

Curta però maca excursió per un indret que l'home mai havia d'haver travessat amb el ferrocarril... però bueno, es va fer i ara ho podem recórrer i imaginar els paratges verges dels que gaudien els Raiers (si es que es podien posar a mirar el paisatge). Temps 1h55min i distància 5km. El Mane

Thursday 4 de August de 2011
Escalada en El Ferial

Com és evident, a part de caminar i fer bici, havíem d'escalar... El lloc escollit va ser El Ferial, al Valle de Roncal Belagua. Les ressenyes al web http://escaladaennavarra.blogspot.com Com que interessava és que escalesin la Soledad i el Manel, anem al sector Arlas i fem Calamardo, Bob Es

Tuesday 2 de August de 2011
Camino de Zemeto

Interesant recorregut que proporciona un munt de recons per fer volar la imaginació, arbres centenaris (no se si milenaris), una vista des de le mirador de la Vall de Belagua espectacular (com m'agraden les vall glaciars), i un nen que ens impresiona amb la seva voluntat de acabar la excursió ple

Monday 1 de August de 2011
Ascensió al Guñiburu (1461m)

Curta però maquísima ascensió a un cim de vaca que ens proporciona una imatge preciosa de la Selva de Irati, llàstima que ens hem deixat la càmera i anem només amb el mòbil... Temps 1h20min i distància 4,7km. Collado de Tabla-Guñiburu-Collado de Tabla.