Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Sunday 20 de March de 2011
Escalada Sadernes
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1641 visites

Ara farà pràcticament dos anys que volto per aquestes parets i la veritat és que la meva progressió no ha esta gaire important. Aquuest cap de setmana han passat dos coses importants, la primera és que per fí ens portem la càmara i tindrem fotos, la segona es que he trencat la barrera spicol

Saturday 19 de March de 2011
1er intent de veure les 3 colades
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 983 visites

Volem conèixer a fons la Garrotxa, i de moment amb els nens una forma de fer-ho és fer excursions "recomanades", com és aquesta de les tres colades a Sant Joan les Fonts. Avui per això ens hem quedat amb les ganes ja que les darreres plujes ens han impedit creuar el riu... llàstima perque lo q

Monday 14 de March de 2011, 00:04:06
El síndrome del Bombero de la Roca
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 2601 visites

El síndrome “del bombero de la roca” Esta pasada semana hemos los niños tenían la “Semana Blanca”, puesto que no tenía canguro, que tengo unos días de fiesta acumulados y que en el trabajo “me lo podía permitir” decido disfrutar de esa famosa “Semana Blanca” con

Tuesday 8 de March de 2011
Semana Blanca
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 916 visites

Galeria de fotos de la fantástica Semana Blanca convertida en la Semana del síndrome del bombero de la roca.

Sunday 6 de March de 2011
Passeig per Castellfollit de la Roca
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 889 visites

Passeig semi cultural per un circuit d'uns 5km, totalment senyalitzat i per al que no s'ha d'estar preparat físcament. Et permet però conèixer una mica d'història, geologia i admiració per lo que la natura és capaç de fer i que mai farà l'home sinó que destruir... Nosaltres varem fer 5,