Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina
 Cvillasur Cvillasur
Arxiu d'entrades July de 2011

Sunday 31 de July de 2011
Selva de Irati, Sendero del bosque de Zabaleta.

Encantadora excursió per la selva d'Irati. Recorregut SL-NA63A (Ntra. Señora de las Nieves-pantà-Ntra. Sra. de las Nieves), temps aproximat 4h i distància 10km. Amb el cosins Mariangeles i Paulo Pepinillo, la Soledad, el Manel, la Marina i jo mateix.

Saturday 9 de July de 2011
Parapent

Increibre, alucinant, indescriptible... és sens dubtes una de les millors coses que he fet a la meva vida, un vol en parapent. Gracies sobretot al monitor, Jordi de Entrenuvols, que va fer que el vol fos perfecte!!

Wednesday 6 de July de 2011
Placa del Sibarit, Pic del Martell y Placa de la Pluja.

Tardes de escalada entre amigos, en tres zonas diferentes para seguir aprendiendo un poquito de todo.

Sunday 3 de July de 2011
St. Aniol de l´Aguja

No podem estar a Sadernes i no visitar St. Aniol com a mínim un cop a l'any... Ja s'ensumen les vacances, fa calor, hi ha ganes d'aigua i de paisatges encisadors... Des de les planes de la Muntada i gràcies al pase del càmping, fins a St. Aniol no és mes que 1 horeta a ritme de menut.

Friday 1 de July de 2011, 00:39:11
Vias de escalada en Xiva de Morella
Tipus d'Entrada: CUADERN | 9 Comentaris | 2425 visites

Hola a todos/as,  estos ultimos dias hemos estado equipando alguna via más en Xiva de Morella, y ya tenemos 26!!!!!! Dada la cantidad, he decidido hacer un blog único y exclusivo para "Escalada en Xiva de Morella", como eso me va a llevar un tiempo de preparación, voy a publicar aquÃ