Karlos x Soledad = Manel & MarinaKarlos x Soledad = Manel & Marina

Anar a la pgina: Mostrant 31 a 45 de 87

Sunday 19 de June de 2011, 23:15:43
Nuevas vias de escalada en Xiva de Morella

Hola a todos los que os puede interesar escalar en Xiva de Morella. En semana Santa estubimos equipando mas vias, si no me engaña la memoria tenemos ya 18 vias y los grados van des de el IV al 7b?, en la zona de la Guinxerra, en la Tosa y en el barranc del Plans. Debería haber actualiz

Saturday 18 de June de 2011
Kayac por el congost de Mont-rebei
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1163 visites

Aquest passat dissabte, fent temps per saltar en parapent vem fer el congost de mont-rebei. Incleible excursió que deixa bon gust al dia, ja que la tarde nit varem patir la fustració de no poder saltar per culpa del vent...

Sunday 20 de March de 2011
Escalada Sadernes
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1641 visites

Ara farà pràcticament dos anys que volto per aquestes parets i la veritat és que la meva progressió no ha esta gaire important. Aquuest cap de setmana han passat dos coses importants, la primera és que per fí ens portem la càmara i tindrem fotos, la segona es que he trencat la barrera spicol

Saturday 19 de March de 2011
1er intent de veure les 3 colades
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 983 visites

Volem conèixer a fons la Garrotxa, i de moment amb els nens una forma de fer-ho és fer excursions "recomanades", com és aquesta de les tres colades a Sant Joan les Fonts. Avui per això ens hem quedat amb les ganes ja que les darreres plujes ens han impedit creuar el riu... llàstima perque lo q

Monday 14 de March de 2011, 00:04:06
El síndrome del Bombero de la Roca
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 2601 visites

El síndrome “del bombero de la roca” Esta pasada semana hemos los niños tenían la “Semana Blanca”, puesto que no tenía canguro, que tengo unos días de fiesta acumulados y que en el trabajo “me lo podía permitir” decido disfrutar de esa famosa “Semana Blanca” con

Tuesday 8 de March de 2011
Semana Blanca
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 916 visites

Galeria de fotos de la fantástica Semana Blanca convertida en la Semana del síndrome del bombero de la roca.

Sunday 6 de March de 2011
Passeig per Castellfollit de la Roca
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 889 visites

Passeig semi cultural per un circuit d'uns 5km, totalment senyalitzat i per al que no s'ha d'estar preparat físcament. Et permet però conèixer una mica d'història, geologia i admiració per lo que la natura és capaç de fer i que mai farà l'home sinó que destruir... Nosaltres varem fer 5,

Saturday 26 de February de 2011
Vermell del Xicarró
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1262 visites

Aquest diumenge he tornat a Montserrat a posar-me a puesto i confirmar que Montseratis diferent... encara he de fer molts metres per aquí per millorar, pe`ro lo millor de tot és que tinc moltes ganes de tornar... Vaig anar amb el David a fer metres, tenim presa i volem escalar una estona i fer p

Sunday 20 de February de 2011
Escalada en familia en la zona de Berga
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1967 visites

Pasar un día en familia y escalando es un gran placer y más cuando lo haces y ves que no eres el único que de lo pasa bien... Fuimos con la família de Jose "Bombero de la Roca", a pasar el día y visitar unas zonas famosas por su pies de vía para niños... Empezamos por Carboneres. pero el f

Sunday 13 de February de 2011
Inici a l´espeleo, avenc del Llest a Sant Llorenç.
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1846 visites

Ja fa temps que el Jordi Sebastià em diu de fer un avenc, últimament hem fet algunes cosetes junts, equipar vies a Xiva de Morella, caminates una ferrata i ens faltava entrar en el seu món, el món de la espeleologia... Per fer-ho recomana fer l'Avenc del Llest a Sant Llorenç, la seva amplia e

Sunday 16 de January de 2011
Escalada a la Bimba, St.Benet et posa al teu lloc.
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1614 visites

Escalada a Montserrat a la zona de St. Benet. La Bimba. Amb Jose "Bombero de la Roca" i Josep "JClaramunt". Matinal molt interessant a la Bimba on no regalen absolutament res...

Sunday 9 de January de 2011
Montcau de Sant Llorenç en família
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 805 visites

La primera ascensió de l'any a un mític de Sant Llorenç, el Montcau, un cim al que li tinc especial carinyo per ser el rimer que vaig pujar a Sant Llorenç i el primer que va pujar el meu fill pel seu propi peu. Aqui tornem la família al complert amb la "padrina" que fa alhora de guia i de fo

Tuesday 28 de December de 2010
Última escalada de l´any a St. Llorenç
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1110 visites

Aquest dimarts dia 28 de desembre ens hem reunit una bona colla i hem anat a descubrir una mica la roca del fantàstic Sant Llorenç de Munt. Dirigits pel Jose "Bombero de la roca" que és l'expert, anem el Pau, el Jordi, l'Igna, el Pep, el David "Eskalatopi" i jo mateix. Anem al secor de la sard

Escalada en roca | Maestrat - Xiva de Morella
Vías de escalada en Xiva de Morella
Tipus d'Entrada: RESENYA | 1 Comentaris

Nuevas vías de escalada en Xiva de Morella (Castellón). En SS equipamos dos, este verano dos más y para el puente cuatro más en otro sector, facilitas e ideales para iniciarse o para disfrutar un rato en familia de la montaña. La zona se encuentra en Xiva de Morella, puebleci

Saturday 4 de December de 2010
Escalada a la placa de la Guinxerra i iniciacó, Xiva de Morella
Tipus d'Entrada: LBUM DE FOTOS | 1027 visites

Aquest pont de la puríssima hem aprofitat per obrir un nou sector a la zona de la Guinxerra i hem escalat les vies de la placa Guinxerra, a Xiva de Morella. El sector nou es diu "Iniciació" i està al mateix camí del mas del Rull.